ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ رفــتـــــــــــــــنــــــــــــــــت ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

مـــذکر عزیــــز : " مـــــ♥ــــرد " بـــاش ! 

زمیــــن به مــــرد بودنـ ــــت نیــــاز داره ! 

مــــرد باش ؛ نـــه فقط با جســ♥ــمت !

مـــــرد بــــاش با نگــــاهت ، با احســ♥ــاست ، . . . !

مردونه حــــــرف بزن ، مــــ♥ـــــردونه بخنــــــد ، مردونه گریــــــه کن ، 

مــــــردونه عشـــ♥ـــق بورز ، مردونه ببــــــــخش ، . . . ! 

مرد بــــــاش و هیچ وقت نامـــ♥ــردی نکن ؛ 

مخصوصـــــا در حق کســـــی که باورت کـــ♥ـــرده 

و بهـــــت تکیـــــه کرده...

 

رفــتـنـت را صــاפــب اפֿــتـیــار بــوבے امـّــــا . . .


هــرگـــز فـــرامــوش نـــڪــטּ ،


قـــرار نــبــوב ایــטּ طـــور تــمــاҐ شـــوב... (!)

گوشی موبایلی که توی دست فشرده نشه

به خاطر تو بوسیده نشه

شب کنار بالش گذاشته نشه

چند بار نیمه های شب به خاطر پیام های احنمالی چک نشه

گوشی موبایل نیست که…..

 

 

دست روی قلبـــــــــم نگه دار...

میســـــــــوزی...!!!

حسرت خیلی چیــــــــزها به دلــــــم مانده....

 

 
       
" بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..

بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ

با این همه بنــد

چه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم" ..
 

خدایـــــا التمـــــــاست مــــــی کنــــــم

 

همـــــه دنیـــــایــــت ارزانـــــیِ دیگــران 

 

ولـــی !!   آنــکــــه دنـیـــایِ من اســــت

 

مــــــــــالِ دیــگـــــــــــری نــــــــشـــود.  .  . .

 

تبصره زندگی من !

لبخندی بزن !

تا تمام قانون ها را 

برای تو زیر پا بگذارم عشقم ....


زندگی من و تو به هم ربط دارد !!!!

باور کن !!!!!!

اگر بی ربط بود !!!!!

خدا هیچ وقت ما را به هم نشان نمی داد....

 

سال ها پیش ، تصورم از عشق و خوشبختی 

مردی بود که خانه ای دنج در خیابان اصلی داشته باشد 

درگیر تو شدم و دچار هم شدیم 

امروز تصورم از عشق و خوشبختی 

لینکه چشمانم را ببندم و از دور ترین نقطه جهان 

احساست کنم ....همین 

بگذار بگویم ناب ترین جای دنیا ؟؟؟

آغوش توست !!!

جایی میان دو بازویت ....

روی قفسه سینه ات ....

مماس با قلبت بوسه !!!

گاهی دلم چقد هوس شیطنت می کند 

از همان شیطنت هایی که 

حرف تو پشت بند آن باشد 

آن وقت هایی که می گویی 

مگه دستم بهت نرسه .....

وقتی تو را دارم و هی خدا ازم می پرسه :

دیگه چی ؟ 

من میگم :

مرسی 

همین کافیه 

دیگه چیزی نمیخوام ...

 

دوست داشتن 

زمان، زبان،راه،دلیل و نشانه نمی خواهد !

دوست داشتن یه دل میخواهد 

یک من 

و 

یک تو 

 

 

سرم را روی شانه ات بگذار 

تا همه دنیا بدانند 

همه چیز زیر سر من است......

 

 

کمی مهربان تر باش 

برای شانه هایم سنگین است 

این سر سنگینی ها 

 تو انتظار هر روز منی

من این انتظار را 

عاشقانه می پرستم بهترینم.....

 

 

مواظبش باش

اگه از بدی ها و نامهربونی هاش 

ساده گذشتی 

فراموش کردی 

فرار نکردی و بازم باهاش موندی 

دیگه تمومه 

اون شده همه دنیات 

 

خــدایا ؟


کــمــی بــیـا جــلــوتــــر . .


مــی خــواهـــم در گوشــت چــیــزی بــگــویم . . . !


ایـن یـک اعــتـراف اســت . . .
مــن ..

 بــی او ..


دوام نــمی آورم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,ساعت 9:40 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |